Voor 17:00 uur besteld, morgen in huis! | Gratis retourneren
Close
Zaanstraat 112, 7417 WP, Deventer, Overijssel
Ma t/m Za: 09.00 uur - 17.00 uur | Gratis verzending vanaf €40 (NL)

Verzending & Levertijd

De pakketten worden bezorgd door PostNL. Het komt wel eens voor dat PostNL vertraging oploopt met het bezorgen van je pakket. Mocht je 2 dagen na de statuswijziging “verzonden” niets hebben ontvangen, neem dan contact met ons op.

PostNL bezorgingsdagen mits het product op voorraad is (controleer voorraad status bij product)

Besteld voor 17.00 uur op: Levering Nederland: Levering België:
Maandag Dinsdag Donderdag
Dinsdag Woensdag Vrijdag
Woensdag Donderdag Zaterdag / maandag
Donderdag Vrijdag Maandag
Vrijdag Zaterdag Dinsdag
In het weekend Dinsdag Donderdag

 

LET OP!: OP FEESTDAGEN WORDT ER GEEN POST BEZORGT EN/OF VERZONDEN DOOR POSTNL!!

Officiële Nederlandse feestdagen zijn:

Nieuwjaarsdag
2e Paasdag
Koninginnedag
2e Pinksterdag
Hemelvaartsdag
1e & 2e Kerstdag

Verder dienen wij rekening te houden met eventuele aangepaste openingstijden van PostNL.

Verzendkosten

Binnen Nederland: GRATIS bij bestellingen boven €40,-.
Voor België geldt: GRATIS bij bestellingen boven €50,-.

Voor alle overige bestemmingen buiten de BeNeLux dien je contact met ons op te nemen.

Garantie

Onze producten hebben een garantie van zes maanden. Onder deze garantie vallen productie- en ontwerpfouten.
De garantie is niet van toepassing als het product door gebruik versleten of beschadigd is, bijvoorbeeld wanneer het product gevallen is, of wanneer je onderdelen van een artikel bent kwijtgeraakt.

Indien je meent aanspraak te maken op fabrieksgarantie, dan dien je contact met ons op te nemen. Na overleg met en na toestemming van onze klantenservice mag je het artikel retour sturen.

De verzendkosten in geval van garantie zijn voor onze rekening.
Indien het product wordt vervangen onder garantie nemen wij ook de verzendkosten voor onze rekening.
Indien je de bestelling kapot of beschadigd ontvangt of gaat het product binnen zeer korte tijd kapot bij normaal gebruik, dan vergoeden wij de gemaakte verzendkosten d.m.v. een gratis retourlabel. Neem in dit geval ook eerst contact met ons op.

Vul de reden van retour in op ons retourformulier en stuur het product naar:

Retouradres:

ZaciaToys
t.a.v. retouren
Zaanstraat 112
7417WP, Deventer, Overijssel

Vermeld hierin het ordernummer, de orderdatum, je naam, omschrijving van het defect en een foto van het defect.

Als je buiten de gestelde voorwaarden een product terugstuurt komt de betalingsverplichting niet te vervallen.

Klachtenafhandeling

Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over onze producten en of dienstverlening. Wij willen je graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden.
Onze medewerkers van de afdeling klachten zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Eventuele klachten kun je volgens de hier onder beschreven procedure indienen:

1. Klachten over de uitvoering van de overeenkomst moeten binnen 14 dagen, volledig en duidelijk omschreven ingediend worden bij ZaciaToys, nadat je de gebreken hebt geconstateerd. Je dient dit per mail in te dienen.

2. Bij ZaciaToys ingediende klachten worden binnen een termijn van 14 dagen gerekend vanaf de datum van ontvangst beantwoord. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt door ZaciaToys binnen de termijn van 14 dagen geantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer je een meer uitvoerig antwoord kan verwachten.

3. Een klacht over een product, dienst of de service van ZaciaToys kan eveneens worden ingediend via een klachtenformulier van de website van de Stichting Webshop Keurmerk. De klacht wordt dan zowel naar ZaciaToys als naar de Stichting Webshop Keurmerk gestuurd.

4. Indien de klacht niet in onderling overleg kan worden opgelost ontstaat een geschil dat vatbaar is voor de geschillenregeling.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.